+31 (0)6 14 56 23 99 info@langeveldcoaching.nl

Een Klantrelatiescan als spiegel voor jezelf, je team en je organisatie

Klantrelatiescan

 

Een Klantrelatiescan geeft inzicht in:

  • Hoe jouw organisatie nu met klanten omgaat
  • Welke klantrelatie het meest optimaal is
  • Wat er nodig is om van de huidige naar de gewenste situatie te komen

Het resultaat van een klantrelatiescan is een soort röntgenfoto van je huidige klantrelaties en de (rand)voorwaarden die bijdragen aan groei. Met deze inzichten gaan we het gesprek aan en maken we een concreet plan van aanpak. Hierin komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Houding en vaardigheden van de medewerkers
  • Relatie met de klanten
  • Focus en activiteiten om resultaat te behalen
  • Toegevoegde waarde naar de klant
  • Innovatief vermogen
  • Interne cultuur
  • Organisatiepatronen

Programma

 

VOOR – telefonisch
Intake: afstemmen van kader, doel en programma
Interviewen van klanten (minimaal 5)

TIJDENS – op locatie
Interviewen en observeren van medewerkers
Intensieve workshop afgestemd op jouw vraag volgens de systemisch werken – methode. We brengen de onderliggende patronen van (steeds terugkerende) problemen in kaart. Na afloop van de workshop ben je in staat om deze patronen te beïnvloeden en in de gewenste richting te veranderen.
Terugkoppeling en verdieping in een één op één gesprek

NA – schriftelijk
Rapport bestaande uit een samenvatting en een advies met een concreet plan van aanpak.

Ja, ik wil een klantrelatiescan!