Opdrachten
Een greep uit de vragen van onze opdrachtgevers:
- Onze medewerkers hebben moeite met het overtuigend presenteren van onze toegevoegde waarde en propositie.
- We doen van alles maar het rendement van onze sales blijft uit.
- Ik train regelmatig mijn medewerkers, maar het beklijft niet echt. Ze vallen al snel terug in oud gedrag.
- Mijn medewerkers weten wat ze moeten doen, maar ze geven aan dat ze er te weinig aan toe komen.
- Mijn verkoopafdeling is te veel bezig met het oplossen van problemen en het beantwoorden van vragen die eigenlijk bij de serviceafdeling horen te liggen.
- Mijn verkoopteam is onvoldoende gemotiveerd.
- Mijn servicemedewerkers zijn te reactief.
- Ik wil mijn klanttevredenheid verbeteren.
- We willen het aantal klachten van onze klanten terugdringen.
- We belanden met onze klanten te vaak in een prijsdiscussie.
- Wij hebben afgelopen periode onvoldoende toegevoegde waarde ontwikkeld naar de klant met onze producten en diensten.
- We verliezen te veel opdrachten.
- We weten niet goed wat er bij de klant speelt en wat onze concurrenten doen.
- Ik heb het gevoel dat ik alleen nog maar aan het controleren ben en voortdurend achter de feiten aanloop.
- Er wordt te weinig samengewerkt tussen de verkoopafdeling en operatie.
- Mijn consultants communiceren niet goed met de opdrachtgevers.
- Onze commerciële processen worden steeds complexer.
- Mijn interne organisatie werkt niet klantgericht.
- Mijn managers zouden beter moeten sturen op houding en gedrag.
- Wij willen meer kansen creëren en benutten vanuit de binnendienst